9 da ameliyata alındım belimden aşağısını uyuşturdular sıcaklık hissettim o an hemen sondamı taktılar hissettim ama yanma ya da ağrı gibi bir şey hissetmedim çok korkuyordum sonda takılmasından. Belimden aşağısı tamamen uyuşuktu ben daha başlamadıklarını düşünürken minik kızım dünyaya geldi saat 09:06’da. Karnıma bastırdıklarını hissettim ama inanın bir acı anlamıyorsunuz korktuğuma değmedi çok üşüdüm sadece sakinleştirici yaptılar karnımı dikerlerken 9 buçuk gibi bitmişti ısınmam için sıcak bir alana götürüldüm ordan da odama. İlk kalkışım yaklaşık 7 saat sonra oldu çok zorlanmadım sadece oturup kalkarken hafif acı hissettim. Onun dışında hafif bir regl ağrısı gibi atlatıyorum bugün ikinci günüm duşumu aldım biraz daha rahatladım evimde kızımlayım Allah bekleyen herkese nasip etsin sancısız kolay bir sekilde. Doğumdan sonra korkmasamda olurmuş dedim ilk doğumum ve ameliyatım beni neler bekliyor diye çok gergindim