Bir tek ben mi böyleyim bilmiyorum aşırı derece duygusalım ve kırılganım olur olmadık şeylere takılıp ağlıyorum enerjim hep düşük normalde hareketli canlı bir yapım vardır ama hamileliğimin daha başındayım hiç bir şey yapasım yok bu halden çıkmam için bir öneriniz var mıdır bana 🤦🏼♀️🤦🏼♀️😔😔