Hafizebirhanim bende 36+4dum, doktor 40.haftayi bulmaz bu bebek dediğinden beri korkumdan ahududu yaprağı cayina başladım🤭 çayı 1 bardak içiyorum, hurmadan da 1 adet yiyorum, erken dogururum korkusuna az tutuyorum sayılarını 🤭 ama 37den sonra hurma sayısını artirabilirim 🤭