ipeklinaismom Kızlar dolunaeyes %75 kız %25 erkek ama resimde kız demişti bugün öğrendik %100 kız dedi doktorum bunun haricinde yüzük Falım makas bıçak tartışması gobegimin yayvan oluşu hepsi bütün hurafeler doğru çıktı kızım geliyorrrr şuan 15+4 uz
tugbadurmaz34 ipeklinaismom maşallah bende bütün hurafe testler falan can sıkıntısından hepsini yaptım kız çıkmıştı ama doktora hiç tahminde bulundurmadım kutlama yapacağız diye 10 gün sonra 2 li testim var bakalım belkş belli olur tüm belirtilerim kız erkek olursa büyük şok olur
ipeklinaismom tugbadurmaz34 banada 11+2 de %70 kız dedi sonra 12+3 de erkek olabilir hazırlıklı ol dedi sonuç kız ama ikili testin sonucuna göre asla yorum yapmadı temiz cikri sıkıntı yok dedi sadece bebek karindan çekilen ultrason kağıdında sağ görünüyor ama ultrason yansıma olduğu için soldA oluyo yani kız sold derler oda doğru çıktı