Zerrin_ bende 38+2’yim birkaç gün önce karnımın alt kısmı birden kaşındı boş bulundum kaşıdım sonra baktım kızarmış kaşırken kendim mi yırttım çatladım mi anlayamadım ama gerginliği devam ediyor sanırım çatlak var birkaç tane görünüyor ne güzel gelmiştik bu zamana kadar oysaki 🥲 her gün bio oil kullanıyorum hala devam ediyorum kaşıntı hissettikçe kullanıyorum