Esracmmm ben yaptım 4 cm acılma olana kadar zaten yapmıyorlar o zamana kadar sancı çekiyorsunuz . Sonra omurilikten bi iğne yaptılar damar yolu gibi oraya sabit kaldı 2 saat kadar zorlandım ben cok uykum geldi ellerim felanda uyustu direndim uyumadım sonra sancım kesildi 45 dk hiçbirşey hissetmiyordum sonra tekrar sancı başlıyordu 15 dk sancı cekip hemşirelere haber veriyordum tekrar yapıyorlardı uyuyordum 45 dk sonra tekrar baslıyordu öyle öyle 8 saat sonra acılmam 10 cm oldu ve doğumhaneye alındım doktor ıkın dediğinde ıkındım 5 dk felan sürdü evet bastırdı karnıma ama bi cok normal doğumda zaten destek oluyorlar o kadar canım acımadı hemen doğdu ama ben acılmam olsun diye 4. Aydan beri düzenli yürüyordum merdiven cıkıyordum squat plates onlarında cok etkisi olduğunu düşünüyorum. Şimdi yine hamileyim yine düşünüyorum