Asure123 evet kullanan yok mu acaba yaa benim de bir arkadaşım çok beğenmişti, indirimde bende aldım ama sizin yazdıklarınızla aynı şeyi düşündüm dedim kışın bebek bunun içinde illa ki üşür 😂 bir de yazın bile olsa akşam uyusa tentesi tam kapanmıyo sağdan soldan rüzgar girer vs. Bana hiç güven veren bi araba olmadı açıkcası daha doğrusu parasına değecek bir araba değil gibi belki 2.araba olarak alınabilir kabin boy olsun rahat olsun diye de tek araba olarak bende bilemedim