Hanımlar merhaba geçenlerde post açmıştım erken test yaptım silik çizgi çıkmıştı ertesi gün kan verdim ve 0.2 çıktı negatif yani. Ve bugünle birlikte 7 günlük bi gecikmem var. Ne hastalanıyorum ne de gebeliğe dair bi belirti var 🥺 yaşayan var mı nedrn olur acaba bu kadar gecikme