Tuna ismini çok beğeniyorum ama eşim beğenmediğinden koyamıyoruz biz. Oğlumun Adını Eren koyacağım. Bir ara Uras ismine de baya yükselmiştik. Size de fikir olsun diye yazdım. Ha bi de gebeliğin başlarında Giray ismini beğeniyorduk. Fikirler değişiyor zamanla☺️