alezyairem Kuzular 30 haftalık gebeyim daha önce 4 düşüğüm oldu şimdi de sancılarım yüksek çıkıyo erken doğum riskim varmış 30 haftalık doğum yapan var mı aranızda eğer olduysa bebekleriniz nasıl küvzde kaldı mı nasıl geçti o süreç çok korkuyorum 🥹
Belginylmz alezyairem kilosu nekadr korkama 23 haftalık doğum yaoan War bebesi yasiyor hayla sizinki büyük korkam kuvezde kalır bı kaç hafta bebeğini alirisn kucagina kuzenim 32 haftalık doğum yaomisti 10 gün kuvezde kaldı çıktı
Cancan2 alezyairem canım nasıl hayırlıysa öyle gelsin inşallah bazen istemediğimiz çok şey olabiliyor 38 haftalık doğum yaptım 5 gün kaldı küvezde sağlıklı olsun da küvezde kalsın yeter ki kucağımıza gelsin bir şekilde sonraki ömrü hep çok güzel geçsin geç olsun güç olmasın strese girme bebişte kalır inşallah kalabildiği kadar ama durmazsa da nasip