Kızlar merhaba ebebekten zıbın aldim mağazadan 6 al 5 öde kampanyası vardı uzun kollu ve kısa kollu karışık 6 adet aldım ama hepsinin ücretini kestiler 6 alıp 5 tanesinin ödemesini değil 6 sininda ödemesini yaptım yanlislikmi var sizce ilk defa alışveriş yapıyorum ebebekten