Kızarıklığı var gibi enf olurmu bilemiyorum akıntı kanama yoksa bsey olmaz bence ama bu şişlik için göbek fıtıgındada oluyo diyolar. Benm kızımın 7günlükken göbeği düştü ( sıkıntısız) suan 43 günlük ama göbeği aynı böyle şiş çıkıntılı duruyor ağlayınca kendını sıkınca iyice şişiyor. Bende pazartesi göstericem dr.a fıtıkmı diye🙁