birmucize1 hulyaozdulger son adet tarihiniz nedir benim 26 eylul 🥹 30 ekimde beta 11 di 1 kasimda 20.8 bugun yani 4 kasim 143 oldu 🤎 kese icin cuma gunu cagirdi
ilkine-hamile hulyaozdulger 30 eylül son adet 3 ekim beta 330 ultrasonda görülmedi (4+6) 5 ekim beta 930 (5+1) 7 ekim beta 2673 alttan muayene de kese göründü (5+3) Heyecanlı bi süreç her şey gönlümüzce olsun 🥰🙏🏻🧿
Fatmadali Ay ben daha sonucumu görmedim bi kaç güne yapıcam testi. Ekim aşılama oldum. Sanırım bende temmuz annesi olucam :) hissediyorum oldu bence 🥰
hulyaozdulger birmucize1 hayırlı olsun Son adet tarihim 4 ekimdi 27 ekimde hcg 53.8 de öğrendim 29 ekimde hcg 136 2 kasım da 669 du bende haftaya çarşamba gidicem doktorum 8 inde görünür demişti 🥰
Sevvooi Merhabalar son adet tarihim 29 eylül keseyi 4+4 de alttan muayene ile gördüm şuan 6. Haftadayım kalp atışı için gideceğim💕
hulyaozdulger Sevvooi süper yaaa çok sevindim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim 🙏🏻benim ilk doktor randevum haftaya inşallah sağlıkşa bizde görürüz🥰