trkgleyla çok şükür sağ salim kurtulmussunuz üzülme sutunede yansır bak bende deprem bolgesindeyim evimi herşeyimizi kaybettik üzüntüden sıkıntıdan stresten 36+6 da doğum yaptım bebeğim 2.450 doğdu sariliktan dolayı 2 gün hastanede ışık altında yattı evet okadar zor du ki onu öyle görmek ama dedim ki bebeğim sağlıklı çok şükür kurtulduk yanimda ve iyi olacak dedim ben iyi olursam oda iyi olacak çünkü onun bana ihtiyacı var dedim ve toparladim kendi kendimi üzülme lütfen sütüne yansır sütun kesilmesin bebisin sağlıklı ve iyiyse üzülme kiloda aliyorlar gelisiyorlar şuan kırkimiz çıktı Cok iyiyiz gelişirler büyürler seninki de öyle olur bebisinin sana ihtiyacı var seninde ona o yüzden dirençli ol