Mervenur1405 Kizlar 36+1 deyiz ağrım vardı diye acile gittim şehir Hastanesi’ne vajinal muayene ettiler 2 cm aciklik olduğunu söylediler nstde de hafif sancım çıktı aradan iki saat geçti lekelenmem oldu normal mi sizce
Kardelendogann Mervenur1405 benim de aynı oldu 3 cm açıklığım vardı lekelenme olunca doktora sordum. Vajinal muayeneden sonra olabilir dedi
Kardelendogann Mervenur1405 benim de ilk korkma internetten arıştıldığımda da aynı şeyleri söylüyorlar
Mervenur1405 Ecrinim_03 galiba çatı muayanesiydi karnımı bı eliyle yukarı mideme doğru itip bı eliyle de vajinal bakti ebe ama canım cekildi sanki ağrıdan çok kötüydü
Ecrinim_03 Benimkini de öyle yaptı da o yuzden sordum. Doğumda da böyle mi bakıyorlar açıklığa çünki can acıtıyor
Mervenur1405 Ecrinim_03 kendinizi kasmayın ağrı acı hissetmiyosunuz diyenleri gerçekten anlamıyorum normal doğumda ikide bir boyle bakiyolarsa sancidan daha kötü bisey
Mmeleklr2 Ecrinim_03 açıklık kontrol ederken doğumda çatı muayenesi gbi can yakmıyor parmaklarıyla bakıyorlar
Glcn12 Mervenur1405 normal doğumda çok bakıyorlar hele ki devlete doğum yapıyorsan dakika başı biri geliyor bana öyle yaptılar artık dayanılmaz bi hal alıyor en korktuğum şey o muayene
Ecrinim_03 Mmeleklr2 Cuma günü 37+6 kontrole gittim. Doktorum dogumhaneye gönderdi muayene etsinler diye. Ebe büyük ihtimal Çatı muayenesi yaptı çünki kemiklere baskı yaparak yaptı. Doğumda da açıklığa öyle bakmıyorlarsa iyi ozmn
Mervenur1405 123nese_ inanın canlı canlı rahmim vajinam parcalanmis hissettim kaşık agrisiyla gitmiştim onu unuttum aradan 3-4 saat geçmesine rağmen vajinamda hâlâ ağrı var