Dilara_erc1 23+3 bebisin hareketleri cok asagida hissetmeye basladim son 2-3 gündür böyle resmen vajinama yakin hissediyorum ilk defa böyle oldu normalde yukarda hissederim.. sizdede oluyomu?
Semanur60 Dilara_erc1 evet canım ilk başlarda aşağıda hareket ediyor sonra göbek deliğinin hizasına oraya çıkıyor bende 27.haftamdayım bakalım daha yukarı çıkacak mı🙈
Dilara_erc1 Semanur60 normalde zaten yukarda hissediyorum bazen migdeme bile tekme atiyor😂 ama son iki gündür böyle cok asagida
ravzae Dilara_erc1 ilk zamanlar aşağıda olurmuş bebekler sağlık ocağında demişlerdi bende çok aşağıda hissediyorum ama adet ağrısı normal değil rahim ağzı kısalığınızı ölçtürebilirsiniz