Ygmrkya Kızlar 36 haftalik hamileyim ve bu kaç gündür benden damla şeklinde kan geliyo sadece kan oda bi damla yada bi kaç damla nisan değil sancı da böyle adet olmadan bi kaç gün önce kısa süreli sancılar gelir ya öyle iste normal mi acaba..🤔
arbustoo Ygmrkya bunun ne kadar normal olup olmadığını burdaki kimse bilemez doktorunuzla görüşüp kesin bilgi alın bence birkaç gün böyle bir durum için çok fazla
Crocus20 Ygmrkya hamileliğin hangi döneminde olursanız olun kan gelmesi normal bir şey değildir.iyi yada kötü herşey olabilir. Riske atmayın derim. Hatta şuan hala varsa acile görünmenizde fayda var
Ysn Ygmrkya milletin lafina bakarak doguramazsiniz dimi kan sonuçta bu gebeliğin hicbir döneminde normal değil acile gidin