Merhaba anneler, yorumlariniza ihtiyacim var🙏🏻Son kontrolumde doktorum amniyon sivinin fazla oldugunu soyledi. 26+3 haftalik hamileyim. Seker testim de neqativ cikdi. Boyle biseyle muhakkak karsilasan annelerimiz cok. Nasil gecti gebeliyiniz? InsaAllah her kes sag saglim bebeyini kucagina alir 🙏🏻