Gizemlibirisi007 3.gebeliğim ve hiç çatlak kremi almamış olan ben… Son aylara doğru hindistan cevizi yağı sürerim yeaa
asell13 yamanagihan dördüncü hamileliğim bacaklarım boydan boya belim karnım full çatlak 30 kilo alıp geri veriyorum vicdanımı rahatlatmak içinde krem sürsem olurmu😂😂
Minikmucizelere Kitapkolik660_ illa catlanilcak diye bi sey yok tabi biraz kilo alimiyla bazende yapiyla genetikle alakali bence
Minikmucizelere yamanagihan ben da 27 haftalik olcam yarin suruyom iki yada uc gune bi inşallah catlamam
Melike_4949 yamanagihan zaten hamilelikten önce çatlağim olduğu için hiç sürmedim henüz çatlak yok yeni umarım olmaz 😅😅
Elamomy yamanagihan ben catlak kremi kullanmadim Bebek yagi kullaniyorum Hic catlak yok Dogumda olur mu bilmem
Sabina13 yamanagihan 1de de surmedim..2de de surmuyorum😄…catlayan zaten catliyor..bir ise yaradigjni sanmiyorum…catlamadimda zaten🫠