ozsyesra Erkek bebeğiniz olsa ne isim koymak isterdiniz? Erkek için isim önerisi alabilir miyim? Gönderin gelsin🥰🦁
Lokumcuk ozsyesra 30. Haftaya geldik daha bugün karar verdik gerçekten erkek ismi çok zor. Kutay olacak allahin izniyle . Kizim aysima , uyumlu olsun istedik
Tatar59 Kutsal eşimin ismi çok seviyorum o ismi. Şimdi oğlumuz olcaak Aslan istiyorum, eşim de Cihat istiyor.
Tatar59 batununannesi__ emirler nasıl olur 🤭. Emir de var benim aklımda ama aşırı yaramaz oluyor dediler
batununannesi__ Tatar59 Aksine aşırı uslu bi bebekliği geçti hiç yormadı beni ama aşırı inatçı Buda burcundan dolayı bence 😂
tgbmerve ozsyesra Metehan isteyenlerdenim eğer erkek ise ama 🤐🤐🤐😩 eşimin değişken modları beni öldürüyor emre diye tutturdu sonra Bartu Türk ismiymis diye ona takıldı yorumsuz 🤪
Nazli_kalkn01 tgbmerve eşimin baskısından kayınbabama sığındım 😀😀😀😀 daha sonra bu ismi baban çok istiyor kirmayalim babamizi dedim ama halbuki kayınbabami da dolduran benim 😀😀😀 oda kırmadı eşimle konuştu eşimde mecbur kaldı