ferhpnar Kızlar 2 aydır lekelenme şeklinde adet oluyorum kanamam olmuyor sadece silince kahveringi ya da koyu sarı akıntı şeklinde oluyor duphaston kullanıyorum ama yine aynı var mı bu durumu yaşayan bu arada gebelik negatif