Bayan_melek Kızlar tetenozu 22. Haftada falan yaptirdim ilk dozunu su an 29+5im ikincisi icin cagirmadilarda gec mi kaldim acaba
Hacerr Bayan_melek ilk dozunu bende 22. Haftada yaptırdım ikinci dozuda 27 de yaptı geç kalınmamış yaptırabilirsin
Ssseval Bayan_melek 4 hafta sonra diğer doz için gel diyolar. Size nasıl söylemediler . Bence sağlık ocağına sorun yanlış olur bizim bilgi vermemiz. Belki zamanı geçmiştir belki yapılıyodur. 30 haftadan sonra yapılmaması gerektiğini duymuştum ama.
Bayan_melek Nefeslina FatmaAzra_ sorun olmaz dimi bu haftada nerdeyse 30 oldum yani büyüdü baya olmadi yarın ben ariyim
gksuaks Ben doktoruma bunu sordum ve bana dağda bayırda çayırda doğum yapmicaksan gerek yok dedi. Beni sağlık ocağından da hiç arayan olmadı gebelikte bildirilmesi lazımmış bildirmiştim ve bi süre takip etmişlerdi. Yaptırsam mı acaba bende Yaptırmasam ne olur ki ?
Gulhan2692 gksuaks canım bi arkadaşım söylemişti doğruluk payı nedir tam bilmiyorum ama sezeryan vs doğumlarda kullanılan aletler steril olmayabilir ve tetanoz aşısı bunun için gerekli demişti bi sakıncası olduğunu düşünmüyorum yinede sen bilirsin tabiki☺
gksuaks Gulhan2692 Ben tekrardan en iyisi doktorumla konuşayım. Gerçi oda istiyosan gidip yaptır demişti tedbir amaçlı olabilir ever teşekkür ederim canım.
Ssseval Bayan_melek öyle dedikerse sıkıntı yok. Forumda bi bayana doktoru söylemiş ordan aklımda kaldı, yapılabilir diyolarsa yaptırırsınız
Aslhnskl Bayan_melek Benm bildiğim1 ay sonra ikinci çünkü bana kart verdiler tam 1 ay sonra ikinci için
Denizkum Bayan_melek bana ebe tarihinden çok önemli olan 2. Doz zamanı demişti yani ilk dozla ikinci doz arasındaki zamanı kaçırmıyacaksın ilk dozu yaptıklarında 2. Nin zamanını söylüyor ebe ona göre gidip yaptırıyorsunuz bana sağlık ocağında ebe yapmıştı ve o bilgilendirmişti