Asdghjlg hiç korkma canım benim çok şükür 6 gün önce normal doğumla bebeğimi kucağıma aldım ve hiç korktuğum gibi olmadı rabbim yardımcı oluyor ve en güzeli bebeğine kavuşmaktan daha güzel bir his olamaz tabii ki acı çekiyorsun ama yine olsa yine yaparım diyebiliyorsun öyle düşün 😇