Damla2744 6 ay önce düşük yaptım hastaneye gittim düşük yapmama rağmen her hafta cagiriodu ve bende 2 hafta gittim daha gitmedim.icimde veya sagligimda bir durum yokmuş şuanda korktum acaba gitmedim ya birdaha bebeğim olurmu
Ozr42 Ben düşük yaptığımda sadece 2 kere gittim doktora dahada çağırmadılar şuan hamileyim. İçinizde parça kalmadıysa korkulacak bişey yok. Benim kendiliğinden düştü.