Kızlar bugün 40+4 teyiz . Artık sanki böyle gelmeyecek gibi hissediyorum yapmadığım şey kalmadı merdiven in çık, yer sil, hurmalar, bitki çayları , yürüyüşler yok bana mısın demiyor. Doktorum 41+3 e kadar bekliycem sonra zorunlu yatış yapıcam dedi detayları konuşmadık ama. Yani bir yanım aşırı geriliyor, diğer yanım rahatlamaya çalışıyor en hayırlısını Allah bilir her şeyde bir hayır vardır diye. İçimi dökmek istedim biraz morale motivasyona ihtiyacım varrrrrr🥲🥲🥲🥲