ElifMasalll ben adetime 6 gun kala hicbi belirti olmadan ogremdim yani vardi ya da ben dikkat etmedim sadece cok uykuluydum son gunu kafami kaldiramiyodum test yaptigimda da pozitif göreceğimi dusunmuyodum adetime cok var diye yinede bi bakayim dedim ve silik cizgiydi testin bozuk oldugunu dusundum. Sabah direkt kan verdim cok dusuk cikmisti daha yeni döllenmişti. Belirtilere o gunden sonra dikkat edebildim. Kan vermen daha saglikli olur gidip kan verirsen en azindan bekleyerek stres olmazsin ayni surecten gectim kac kez tek cizgi kac kez hicbisey cikmayan kan testleri yaptirdim ama o ay cocuk olacagina inanmiyodum cunku ertesi ayi tup bebek yapilacakti bana. O yuzden o ay ne stres oldum ve ovulasyon takip ettim ne de baska bisi