Gizemm0901 Arkadaşlar merhaba birşey sormak istiyorum.Ev hanımıyım ocakta bebeğim doğcak kısmetse çalışmıycam ama göğüs pompası almalımıyım karar veremedim benim çalışmayan annler yeni doğum yaptıgında ihtiyaç oluyor mu lütfen yazarsanız sevinirim…☺️
neanladinyurdagull Gizemm0901 ben aldım ama hiç kullanmadım cekmecede kaldı öyle bi süre sonra sararmaya başladı zaten kullanılmayıncada ama denemiştim lansinoh marka manuel güzeldi çekimi
imeaeb Gizemm0901 Bence normal doğum düşünüyorsanız ve ev hanımıymışsınız gerek duyacağınızı sanmıyorum çünkü sütünüz gelecektir ha gelmez ise de duruma göre alırsınız şimdiden almanızı gerektiren bir durum yok bence
Lalelale1 Gizemm0901 bende almamıştım ama bebeğim erken doğdu küvezde kaldı süt sağmak için mecbur almak zorunda kaldım 😅 sonrasında sarılığı olduğu için zor uyanıyonıyordu bazen memeyi tutmuyordu o zaman da sağıp biberonla vermek zorunda kaldım
Ceviz6550 Gizemm0901 bende almıştım ama kullanmadım ama alacaksanız eğer elektrikli olanları gayet kullanışlı ve iş görüyor bebeğim ile hastanede kalmıştık satılık için orda elektrikli kullanmıştım çok iyiydi daha eve geldiğimizde normal olanı almıştık kullanamadim zaten çokta ihtiyacım olmamıştı sonrasında doğumdan sonrada lazım olursa alabilirsiniz bana göre çok acelesi yok ☺️
Aybarssmom_ Oluyormuş canım süt gelmesi için sağmak gerekiyormuş veya göğüsünün ucu olmazsa mesela çıkması için falan. Ben de ev hanımıyım çalışmayacağım kısıtlı süre kullanılacak bişey olduğu için çok pahalı bişey almayı düşünmüyorum
miray_85 Elektrikli sagma makinalari cok ise yariyor sağıp bırakma dolapta saklama açısından çocugu birakip disari cikma durumlari oldugu zaman biriktirmek icin bu vb durumlar icin tavsiye ederim ben aventinkini kullaniyorum memnunum
Aybarssmom_ Gizemm0901 ben de karar veremedim ocakta doğumum sanırım önümüzdeki aya atacağım beynim yoruldu 🤣
miray_85 Gizemm0901 farkli markalarin daha uygunlarida vardir bi arastirin yorumlara falan bakın isterseniz
miray_85 Gizemm0901 evet elektrikli olanın hatta son zamanlarda şarjlilar falanda cikmiş disarisi icin onlardan almayi bile dusundum acikcasi
Gizemm0901 imeaeb öyle mi dıyorsunuz bi öyle düşünüyorum bi alsam mi diyorum valla kafam allak bullak oldu
Gizemm0901 Lalelale1 aynen bu yüzden bir tane olması gerekiyor bence biberon ne tercih ettniz peki ilk yeni doğduğunda
Gizemm0901 Ceviz6550 doğru haklısınız ama hastanede süt gelmediiğinde ilk onunla yapınca geliyomuş oyle diyorlar
Ceviz6550 Gizemm0901 doğru olabilir tabi ki ama hastanede bir çok şey mevcut zaten ki ebelerde doğumdan sonra gelip ilgileniyorlar detaylıca sizinle yani bende öyle olmuştu iki sezaryan oldum odama çıkınca belli bı sure sonra gelip onlar denemisti ve gelmişti sütüm kendinizi sütüm gelmez diye stres yapmayın bence ama yinede siz bilirsiniz içiniz nasıl rahat ederse sadece bana göre aceleden almaya gerek yok 🙂
imeaeb Gizemm0901 Tabi hiç sütüm olmayabilir düşüncelerine girmeyin akışına bırakın baktınız sezaryen oldunuz ve bir ihtimal sütünüz gelmiyor alırsınız o zaman sağmak için ama onun dışında ne gerek var bebişinizin yanında olacaksınız ne güzel istediğinde emecek sizi 🤗
Elfve Gizemm0901 ben kızımda çalışacağım diye elektirkli almıştım 2. De de kullandım şuan 3. Gelcek. İyi ki almışım mastit olmamı engelledi süt aşırı oluyordu ama ememiyordu hepsini azcık sağıp rahat nefes alıyordum