Bb95 bende Sincan lokman hekime gidiyorum lakin söyle bir sorunum var büşra hanıma gidiyorum bende belimde bel kayması var benim ve bebegım 3 hafta önden gidiyor taşınamıyorum büşra hanıma bunu dememe rağmen doğum için 39 haftayı bekleyecegını söylüyor ve ben sezeryan olacağım dediğim halde sizce normal mı asla 39 dan önce almam diyor ve benim belim ger geçen gün kötüye gidiyor