umrumdadegil ama sıkıntı da yaratıyor… Mesela ilk taşınacağımız dönem ev bakmaya gittik, orda zaten ev sahibi yüzünden biraz gerildi, ev aile apartmanında tek yabancı biz olacağız ve neymiş her an biri kontrole gelebilirmiş hayır diyemezmişiz, elimde ben yokken erkek biri geldi diyelim benim karım onu niye içeri alsın yada bizim özel hayatımız nerde kaldı falan dedi tartıştı evi tutmadık falan, yolda benim tarafımdan bir araç heyet geçti, bu daha çok sinirlendi ya çarpsaydı diye hızlandı arabayı yolun ortasında durdurdu diğer araca yürümeye başladı karım arabada sen ne yapıyorsun diye. Diğer araçtan 5 erkek indi birinde sopa var hala üstlerine gidiyor o sırada kucağımda da ayıcık var kocaman sopalı olan diyoki bak karın çocuğun arabada rezil olma bin arabaya falan sonra eşim bana döndü sakın inme dedi ve daha çok üstlerine yürüdü sen hayırdır diye sonuç arabadan inen 1 sopalıyı arkadaşları mı artık neyiyse onlar olan 4 kişi zorla araca bindirip kocamdan özür dileyip gitti. Bizimki arabaya bindi diyoki şerefsizler madem korkaksınız ona göre yaşayın ğpkkjo hayır hiç mi korkmadın diyorum diyoki neyden korkucam senin tarafta birde ya vursa, araç değil mesele içinde sen varsın hkknnk ama tedavi olmasını istiyorum ben kızımız var birde oğlan geliyor yanarız valla dmsmslsl