umrumdadegil kattı daha önce. Düşük sebebiyle kürtaj oldum acilde çok kötüydüm beni gördüğünde, ona bi çıldırdı, ben sinir krizi geçirdim, ona 2 çıldırdı. Yürüyemiyorum o an koluma girdi kan almaya götürecekti, hemşire bir şey yok iyi o dedi benim için, eşim nasıl bir şey yok, kör müsün kız ayakta duramıyor, perişan psikolojisinden bahsetmiyorum bile dedi hemşire tersleyince birde ona çıldırdı. Sonra sonuçlar için beklerken olanları anlattım (o zamanlar sinirini bilmiyorum) birde ona çıldırdı, beyaz kod veriyordu doktor, sonra eşim sen bu kıza sormadan işlem yapmışsın onayı bile şimdi istiyorsun, ver beyaz kodu eşimde imzalamıyor belgeyi hadi bakalım kime ne olacak yakarım burayı gerekirse benim canımın canı yanmış beyaz kod mu ağır gelecek dedi, doktor korktu beyaz kod vermedi, bende imzalayıp çıktım dedim gidelim, sinirden kuduran kocam arabaya bindiği gibi şey dedi sana cool lime ve tiramisu ısmarlayayım mı 🤣 yok diyince daha çok sinirlendi çünkü en sevdiğim ikiliyi reddedecek kadar kötüydüm 🤣 geri gidip öldüreceğim o adamı dedi de zor tuttum. O gün acildeki herkes başka hastaneye geçti, sırf olaylar yüzünden.