Senosxx Kızlar öğlen 4 gibi nişanım geldi ama kanamalı şekilde değildi ve sancım yok suyumda gelmedi tahmini doğum başlangıcı ne zaman olur daha 36 haftalığım hastaneye de gitmedim evde bekliyorum
Sahdormommy Senosxx nasıldı acaba nişan merak ettim kanamalı değil demişsiniz ama bence beklemeyin gidin dr
Senosxx Sahdormommy sarı renkte sümük gibi sünüyordu internette nişan gelmesi olarak yazıyordu resimlerde de hem kanlı hem kansız şekilde vardı
SedaF Senosxx bende 36yım canım herhalde kan olması lazım anlamam için benim sürekli akıntım var nasıl anlarım gelirse
Senosxx SedaF akıntıdan farklı oluyor benimde çok akıntım olurdu bu sefer ki sümük gibi yapışkan ve akıntı gibi sıvı olmuyor
Elfve Benim de pazartesi geldi sancı vs bişeyim yok pazartesi tekrar rutin kontrolüm var söyleyeceğim bakalım
Hanifeyls Benimde çok akintim var her 1 saate çamaşır değiştiriyorum nisan gelse nasıl anlarım hiç bilmiyorum 😒
Melekler12 Senosxx hastaneye gittiğimde suyum hala geliyordu hemen doğuma aldılar canm istediğin kadar sor canm yanıtlarım ☺️