Nursah2 Kızlar ben 28 haftalık ikiz gebeyim. Her zaman değil ama bazen ki bu günlerde arttı. Resmen karnımın içi acıyor hani bebek hareketi gibi değil acıyor içinde bazı kısımlar 😓 bebekler çok hareket ettiğinden mi olur yoksa neden olur?
Gizemlibirisi007 Aslında karın içi kramp onlar, ani olduğu için acı veriyor gibi oluyor ama kramp. Magnezyum ve kalsiyum takviyelerinize dikkat edin🌸
Nursah2 Gizemlibirisi007 ya hapını verdi doktor ama kramp olmazsa içme dedi. Daha önce kal ama bacağıma giriyor diye vermişti. Düzenli içmiyorum yani bir deniyeyim 😇