Hilal_blc sevaldqn1 aslında şeytan diyo sehir hastanesinde yap 24 bini cebine at bi yandan da iyi davranmazlar diye özelde dogur çık diyorum shshsjsjsj
Tekno_38 sevaldqn1 herkese bir ebe tahsis ediliyor gayet özverili çalışıyorlar bayan doktorlardan çok memnun kaldım
Haticelisa Hilal_blc sakin seytani dinleme gecen sene ben dinledim bin pisman oldum aklina basina al ahajaj