Kızlar 36 haftalık olduk normalde ayağa kalkamıyorum ağrılarım yüzünden hep oturuyorum uzanıyorum ama bugün hiç oturmak istemiyorum hep yürümek istiyorum hareket ettiğimde sanki rahatlıyorum doğum belirtisiyle alakası var mı acaba ilk gebeliğim bir şey bilmiyorumm🙈