Nazdar72 Kızlar 11 haftalık gittiğim zaman erkek demişlerdi 15 haftalık oldum kız dedi doktorum ismini nazdar koymak istiyorum sizce kulağa hoş geliyor mu
misiszachk Bana biraz sert bir isim gibi geldi. Mesela bir dizide (şu konaklı falan olanlar varya ) konağın Osmanlıvari (böyle bir betimleme varsa tabi 😂) büyük hanımının ismi gibi 😂 saçma oldu belki ama görüş istedin diye yazdım
Nazdar72 Mucizem00 güzel ama ailede var yeğen imin adı kız ismi bence çok önemli ya değişik isimler olursa söyler misiniz
Nazdar72 Çok teşekkür ederim hepinize rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin size bana da inşallah Kazasız belasız doğumu yaparız inşallah
kubraninevi İlk kızım Hira. İkinciye de Hüma istiyordum eşim kabul etmedi. Azra düşünüyoruz şimdi. Sare ismini de arkadaşım koydu. Hepsi anlamlı ve hoş isimler tavsiye ederim 😌
milaninannesi ben mina koyacagim nasipse hazan var hazan var duru mila lila liva aysem askim buket nazar nefes ravza amine zeynep asel alya dua zehra eliz buğlem birde tuanna var he birde ahsen naz cok severim