Different Ah bacım ah benim ilk doğumum normaldi hatta 36 haftada açılmalarım olmuştu kızım doğum kanalına girmişti. Şuan 36+3 hamileyim oğlum makat geliş pozisyonunda hiçte gelmeye niyeti yok doktor sezaryende olabilirsin dedi 35 haftalıkken 47 cm 2 bucuk kiloydu dönemez daha alanı daralıyor ama bellide olmaz gözetim altında tutalım lekelenmen ağrın sancın olmazda bekleriz ama ters gelmeye çalışırsa sezaryen alırız bebeği riske atamayız dedi 🤦🏻♀️ ilk bebeğim normalken ikinciyi sezaryen hiç istemiyorum zaten korkuyorumda sezaryenden