Bebisbg34 Kızlar nasılsınız ne durumdasınız benım bı harket ediyor bi etmiyor gün boyu bazen ıkı gün oluuor sizlerde öyle misiniz göbekler ne durumdaa :))
Bebegim3444 Bebisbg34 benm bazen gun boyu coşuyorlar ertesi günü ses yok bazen gun boyu ses yok akşamları coşuyorlar hep tetikte bekliyorum 😃😃
denizalismom Bebisbg34 bende de öyle canım . Bugün detaylı ultrason a girdim durmadan esniyordu sonra da uyudu zaten 😂 uyku düzenleri oturuyor yavaş yavaş o yüzden gün içerisinde az hissedebiliriz 🥰 mesela öğlene kadar uyuyor akşam da durmuyor benim ki 🥰🥰🌸
Bebisbg34 Kokoshe7 ben de kılo yok ama zor hissediyorum uzanıp yatmam lazm bigün oynuyosa ıkı gn yok sabah oynuyosa aksam yok oda bı ıkı tekme 🤦🏼♀️
Bebisbg34 denizalismom benm öyle belirgin oynaması yokta elımı koyup uzanmam lzm dinlemem icin bıde sankı kasıklarımda pıt pıt gidiyor arada bi tekmesini hıssediyorumda kasıktaa balon patliyor gibi bişeyler oluyor bazen bebekmidir ki o
denizalismom Bebisbg34 aynen o canım 🥰🧿🌸 çok güzel bi his . Uzanıp dinlenince daha çok hareketleniyor 🥰
Bebegim3444 Bebisbg34 benim 21. Haftama kadar bisi yoktu. Detaylı ya girdiğimin ertesi günü birden sert başladılar 😃 bigun de basladi.
denizalismom Bebisbg34 cinsiyeti belli mi ? Benim erkek doktor kontroldede çok hareketli bir bebek demişti. Şuan içimde halay çekiyor resmen 🥰🥰😂💙🧿
Ceylan-kocak Bendede gündüz tık yok fazla ama akşam olup uzaninca hareket haline geçiyor hafif hafif tekmeleride oluyor😂😍🤦♀️
Bebisbg34 denizalismom evet belli benımde erkek 😍💙 oh masallah ne güzel bende öyle hıssediyorum bazen arada da bi ıkı tekme işte cok değill
denizalismom Bebisbg34 çok fazla takma kafana canım . Merak etme 1 ay sonra falan tekmelerinden uyuyamayacaksın 🥰