Asuala Merhaba, idrar yolu enfeksiyonu sorunu yaşayan var mı acaba 31+4 deyim sureklibu problemi yaşıyorum çok dikkat etmeme rağmen onerileriniz neler neler yapabilirim bu durumu yaşayıp doğum yapmış olan var mı
xbebegimx Asuala iki uc kere gecirdim hamilelikte enfeksiyn hep antibiyotk kullandim baska turlu gecmiyordu
Pamuk Elifbaysal55 Defalarca kez farklı markalar kullandım asla fayda etmedi. Sürekli enfeksiyon oluyor.
tgbmerve Asuala çalışıyor saniz umumi WC kullaniliyorsa mecburen malesefki çok oluyor , WC hijyeni etkiliyor malesefki
LavinsMom Asuala evet bana su fayda etmedi bol su ic dediler. Sonra yogurta basladm hergun 1 -2 kase yiyordum. 1 yesem gece yatmazdan once yiyordum. Bir ayda lökositlerim 3 e dustu. Cok kotuydum oncesinde
--Kubra-- Evet canım hamileliğim boyunca enfeksiyon beni bırakmadı. 22.haftamda toz içtim. 34.haftamda birkez daha doktorun verdiği tozu içtim. Ama hiç işe yaramadılar. 38.haftamda doğum yaptım. Bebeğim şuan 2 aylık. Gaye iyi☺️ çokta korkma yani. Benim idrar enfeksiyonum 34 tü. Sizinki kaç bilemem. Bol su içerek enfeksiyonu azaltabilirsin. Ben yapıyordum
Asuala --Kubra-- yaa süper çok sevindim bende kullandım tozdan 2. Kere hatta fıtilde kullandım ama işe yaramiyor demek ki suyu zaten çok içmeye calisiyorum