Selamlar Çatı muayenesi oldum bugün biraz canım acıdı darlık biraz var. Dr bana bıraktı ama normal doğum esnasında eğer olmazssa sezeryana dönebilir dedi zorlanırsam . Fakat karar veremiyorum sezwryanmı normal mı . Bebeğin pozisyonu falan normal kilosıda 3000 . 38. Haftadayım