Nazkryk Sizin de üslubunuz için çok teşekkür ederim. Çok tatlısınız. Ama maalesef ki isimlerin anlamlarını sadece google üzerinden araştırıp çocuklara konulmasına karşıyım. Çünkü çocuklar geleceğin mimarların ve isimlerinin daha güzel olacaklarını istiyorum. Ama dediğim gibi bu sadece benim düşüncem ve görüyorum ki anneler çocuklarına farklılık adı altında bayağı farklı isimler buluyorlar. Yine tekrar ediyorum bu sadece benim düşüncem 🌸