Feyzabeyoglu Meriioo nasıl ismi nerden yazdiriyoz😅😅 Benim kiz 2021 de doğdu da sonrasında değişiklik yapıldı mi uygulamada bilmiyorum 😅
Birannis Benimde isim çok kararsız kaldığım bir konu 4 yaşında kızım var ismi Alime Asel .32 haftalık hamileyim kardeşinin kiz olacağını duyduğundan beri Ela diyor kiz olduğu için Ela koymamız lazım erkek olsaydı başka idim koyardık diyor yavaştan bizide aşılamış farkında olmadan bebekten bahsederken herkes Ela diyor sanırım Ela olarak kalacak ☺️☺️
Eminebeydaa Nazkryk ayliz gökçe kızım olsaydı koyacaktım çok pozitif gelmişti bana🤤 ama oğlum oluyor Aren ege ❤️
Sevde96 Nazkryk Kızımın adı Mihra olacak inşallah🥰 Sevecen, iyi niyetli ve iyiliksever, hoşgörü sahibi, muhabbeti hoş demek🕊️ İkinci seçeneğim de Laren’di. O da iyi huylu, temiz, dürüst anlamlarında💐
Nazkryk Sevde96 Ailemizde bir Mihra’mız var☺️ Mihra Ece hatta öyle güzel bir bebek kiii🥰 Çok güzel bir seçim olmuş
Nazkryk umaydurununannesi ☺️Ayyy benim de çok içim ısındı bu isme ama güzel alternatifler de edindim burda bakalım artık🌸
Fey Nazkryk ah ah bizimki de doğacak ama isim yok😫 2. Oğlum doğduğundan 5 gün sonra koyduk adını😬 bunda hiç isim beğenemiyoruz napacaz bilmem çocuk kendi adını kendi seçsin🤣
Nazkryk Fey 😅Dimi ya keşke adını kendisi seçse. Geçen şey diyorum eşime ‘doğarken elinde ismi yazılı kağıtla doğsa keşke, biz de o ismi kabul ederiz 😅Hay Allah ya, rabbim hep böyle tatlı telaşlar versin
Kelebekmisaliihayat Nazkryk abimle yengem 3 isimde netlestiler. Bebek doğmasına yakın, bebeğe her ismi sırayla söylediler. Hangisinde tekme atarsa o ismi verdiler. Ve adı Zeynep 🥰
Fey Nazkryk amin. Öyle doğsa biz şok🤣 eşim diyor ki illa ki bir adı vardır seçeriz. Ben de diyorum çikolata yaptırıcam ya çabuk seç🤣 herkesin derdi başka🤣🤣🤣