Nazkryk şöyle bi yorumları okudum da ne kadar tatlı, naif ve düşünceli bi kadınsınız🥰 anne olmak böyle insanlara çok yakışıyor eminim çok merhametli güzel evlatlar yetiştireceksiniz ♥️ Benim de naçizane önerim “Belis” aşkın ilk meyvesi demek.. ilk duyduğumda üniversitedeydim ve ilk çocuğum kız olursa bu ismi vericem demiştim :)