Nazkryk Bebişlerin ismi hazır mı🥲 Biz hâla karar veremedik. Tınısı ve anlamı güzel bir kız ismi arıyorum. Linda’yı çok beğeniyorum ancak eşim direkt yabancı ismi çağrıştırıyor diye pek yanaşmayacak gibi. Fikirlerinize ihtiyacım var 🫶🏼🎀🩷
Eslemim34 Nazkryk Lidya yı biliyordum da lindayı ilk duydum. Bence Lidya daha iyi ona göre. Ben de rüyam da Lara gördüm ama eşimi ikna edemedim hiç bir isme. En son Asya ismine karar verdik ☺️
BirVeraAnnesi35 Nazkryk 36 haftalığım 2 haftamız kaldı bizde karar veremedik daha doğrusu eşim karar veremedi🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Bana kalsa Marin, Alisa, Dora, Lidya, Lavin falan birini koyardım ama eşim istemedi Parla koyalım diyor onada ben yanaşmadım😂
Nazkryk Eslemim34 Asya 🥰Çok güzel evet. Bizim ailede çok var ne yazık ki elemek durumunda kaldık onu 🥲
Nazkryk BirVeraAnnesi35 Lavin benim de seçeneklerim arasında anlamı da hoşuma gitmişti. Parla hmmm bilemedim ya çok havada kalıyor sanki. Sizinkiler daha güzel bence 😍
Hnd_01 BirVeraAnnesi35 bnde Alisa çok istemiştim.ama 10 yaşındaki kızım istemedi.onun adı melinda bana en uygunu alina dedi 😅 çok uyuyor birbirine dedi.alina koyacağiz 😍
Nazkryk M198935 Aklımdan geçen isimlerden biriydi ama soy isimde uzun olunca isim de uzun olsun istemedim. İsmiyle yaşasın kızınız 🥰
Feyzabeyoglu Benim de 4 haftam kaldı biz de hala karar veremedik🥲 Aslan Yekta arasındayim ben Esim de acun gazanfer agah abidin diyoo🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Offf ben biliyorum ne koyacağımı nüfusa gidince diyor. Valla dava ederim o dediğin isimlerdne koyarsan dedim
Nazkryk Feyzabeyoglu ahahhahahha aman diyeyim analık hakkımızı sonuna kadar kullanalım sakın eşinize bırakmayın:) sizin seçtikleriniz daha hoş. Aslan özellikle 🫶🏼
Feyzabeyoglu Nazkryk dimiiii 😇 23 aylık kızım var Aslan de diyorum bi de o kadar minnos şekilde söylüyor kii İcim daha çok ısınıyor o isme🥰
Nazkryk Lokumcuk Ya beni iki isimden vazgeçirdiler. Ben de iki isim olmasından yanaydım. Gerçi ilkini bulamadık ki ikincisini nasıl bulayım😅 Liya Lina Linda çok hoş tınıları🌸
Minikperi Nazkryk İspanyolsunuz galiba ☺️ kızımın adına bugün karar verdik Ecehan. Türk olduğumuz için Türkçe isim koyuyoruz ☺️🌸
Nazkryk Minikperi 😊Hayır hanımefendi Türküm. Ancak Türk olduğum için Türkçe isim koyma zorunluluğumuz yok diye düşünüyorum. Annenin hangi isime içi ısınıyorsa onun koyulmasından yanayım. Kızınız adıyla yaşasın.
cutecik Minikperi ilk defa ecehan diye bir isim duydum erkeklerde çok han var ama kızda çok tuhaf geldi birden
Eslemim34 Minikperi Türkçe isimler maalesef ki çok az var. O yüzden çoğumuzun ismi yabancı aslında. Ama türkçe isim koyamıyınca biz Türk olmuyormuyz😂
Dareyn Minikperi Bu postu açan hanımefendi için değil ama yorumlar da bazı isimler çok şaşırttı beni. O isimleri kedilere koyuyorlar yani evladına düşünmeleri garip geldi. Kimse de uyarmıyor mu anlamadım vallahi 😁
cutecik Nazkryk oğlumun adını yiğit koyduk Allah nasip ederse ikinci olursa erkekte yaman kızda ceylin istiyodum nasip oldu kısmetse ceylinimiz yolda 23. haftadayız☺️💕
cutecik Nazkryk kesinlikle size katılıyorum yani anlamsz geliyo böyle yorumlar ya ispanyolsunz sanırm öylesiniz böylesiniz eleştirmeden asla isim önerisi alınamıyo nerdeyse
Minikperi Nazkryk yani benim kızımın ismini biri duyduğunda Rum musun? Ermeni misin, İngiliz misin dese ben çok rahatsız olurdum. Siz olmuyorsanız sorun yok ☺️
cutecik Nazkryk Âmin hepimizinki inşallh cnm☺️ senin isimlerinde hoşuma gitti yeğenim var Alya Lina onun isminide çok beğeniyorum kulağa güzel geliyo
cutecik Minikperi hayır onları zaten duydum ben ecehan için ddm onlar kulağa alışıla gelmişler gibi olmuş tercih sizin tabiki insana değişik gelebilir nasıl ki sizede öteki isimler ispanyol ismi gibi geldiyse☺️