Betustrkmn Tam Kaç kaftalıkken doğum yaptınız? Ve nasıl başladı doğumunuz suyunuzmu geldi sancılarınızmı?
Beggg Betustrkmn 36+5te doğdu. Nişanım gelmişti,bir gün sonrada çok az su doktor bakalım gel dedi açıklığım vardı ve yatış vermişti. Sancı açılma ilerledikçe artan bir şey
Sila_demir68 Betustrkmn bende 37+3 de doğum yaptım suyum gelmişti geceden yavaş yavaş sabah çoğaldı sonra da az bi kanamam olmuştu
HnfeShn Tam 39 da yaptım önce nişan geldi sonra ufak ufak sancılar yeni yaptım zaten hatta doğum hikayemi yazdım bugün 🙈