Kızlar ya belki de biraz vesvese ama dişime dolgu yaptırdım dolgu yaptırdığımdan beri sanki bebişim az hareket ediyor gibime geliyor. Doktorum da dış doktoru da bir sorun olmayacağını söyledi aslında güvenli haftalardasjn dediler 23 haftalık olduk. Bı sorun olur mu sizce normal mi? Hareket ediyor ama daha yoğundu sanki