Nsaycl ben menemende emre canverenlere gidiyorum benim ilk doğumumu can hastanesinde o yaptırdı başka hiç bir doktora gitmemiştim şimdi kontrollerimi yine ona gidiyorum. Açıkcası sıcakkanlı bir doktor değil soğuktur nettir ama ola ı biteni söyler soru sordupunuzda tatmin edici şekilde açıklama yapar ama öyle güleryüz falan beklerseniz o tarz bir doktor değil benimde yapım çok öylr olmadığı için Açıkcası takılmadım benim için önemli olan kontrollerde herşeyi açıklamasaydı öylede oldu doğum sürecine kadar.