Bende 5+3 teyim dün bir kaç damla kahverengi lekelenmem oldu geçmişti bugün toz pembe şeffaf karışımı bir akıntım daha oldu iki akşamdır acile gidiyorum bakıyorlar düşük demek için erken diyorlar dün iğne yaptı başka birşey vermedi haftaya dr una git dedi acildeki
Böyle bir durum yaşayıp ta sağlıklı gebelikle sonuçlanan oldu mu
Bir iki hafta sonra düşük mü olacak sağlıklı gebelik olarak mı devam edecek göreceğiz şeklinde konuştu bu endişe ile beklemek çok zor