Aslksp bahargalip cinsiyetle alakası olduğunu düşünmüyorum. Genelde hamilelikte yaşanan bir durum tabi kişiden kişiye de değişebilir. Benim de oğlusum olacak 20. Haftadan sonra başladı benim de tutulmuş gibi çok ağrıyo aynı şekilde 😯
Gozde4834 Benimde iki gündür o kadar çok ağrıyor ki belim sanki ortadan ayrılacak 10+2 günlüğüm adım attıkça belime bıçak saplanıyor sanki. SiZinkilerde böyle mi oluyor
Necla06 bahargalip ne saçma sapan hurafeler ya! Ne alaka yani benim de baştan beri aşırı bel ağrım oldu ve kızım olacak Allah nasip ederse🤲
bahargalip Necla06 allah bağışlasın.bende 11 haftalik hamileyim belim agriyo erkek diyip duruyolar her sey nasip