Sdknurr 3-6 da almalısın 6-9 da aslında kalıplarına göre alabilirsin bazı kalıplar büyük küçük olabiliyo. 6-9 ların üstleri falan iyi yine giydirilebilinir ama altları baya büyük oluyo. Bir aylık kilosu normalse şimdi 3-6 al olmadı diğer ay da 6-9 alırsın. Ben kilosuna göre alışwriş yapıcam toplu almicam sonra çoğu boşa gitmiş oluyo