Merhaba arkadaşlar, doğumuma az bir zaman kaldı. Geçen gün annemle konuştuk bu konuyu. Annem ya cami hocasından rica edersiniz ya da namazında niyazında biri okur diye biliyorum ben dedi. Eşim de yakın zamanda arkadaş ortamında babam okur heralde dedi. Ben de yorum yapmadım sonra kaynadı muhabbet. Kayınpederim namazında niyazında biri değil açıkçası hatta yeri geldi mi alkol de kullanır. İlla kendisi okumak ister mi bilmiyorum 🤷🏻♀️ Annem de kayınpederine okutursanız içine sinecek mi diyo🤦🏻♀️ Ne yapmalıyım bilemedim? Biraz arada kaldım gibi. Bu konu hakkında bildiklerinizi yazarsanız sevinirim. Bi de sizce nasıl davranmayalım? Hangisine ne diyeyim? 😅